فهرست ناوبری برگه ها
فهرست ناوبری دسته ها
چاپ این مطلب

همایش نسل به نسل میراث کسب و کارهای خانوادگی

«جامعه صنعت کفش ایران» و «انجمن ترویج کسب و کارهای خانوادگی»برگزار کردند :

همایش نسل به نسل میراث کسب و کارهای خانوادگی

به گزارش پایگاه خبری صنعت کفش ( اسومس assomes.ir): با همکاری مشترک «جامعه صنعت کفش ایران» و انجمن ترویج کسب و کارهای خانوادگی همایش نسل به نسل میراث کسب و کارهای خانوادگی، بیست و نهم خردادماه در کانون اسلامی انصاربرگزارشد.
این همایش به همت کمیسیون آموزش جامعه صنعت کفش ایران برگزار شد و صاحبان کسب و کارهای خانوادگی که گاهی به نسل پنجم نیز می رسیدند دیدگاه‌ها و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند.

محمد علی طالقانی، رئیس کمیسیون آموزش جامعه که خود به عنوان نسل چهارم کسب و کارشان مشغول به فعالیت است در ابتدای این همایش گفت: هدف ما فراهم آوردن فضایی برای تبادل دانش و اطلاعات است که همین امر می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای خانوادگی منجر شود.
عضو هیات مدیره جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران در ادامه گفت: یکی دیگر از اهداف مهم این همایش ترویج فرهنگ کسب و کارهای خانوادگی و انتقال دانش و تجربیات به نسل‌های آینده است و جامعه صنعت کفش ایران با برگزاری این همایش به دنبال آن است که به توسعه کسب و کارهای خانوادگی کمک کند و با توجه به این که بخش مهمی از صاحبان کسب و کار در این صنعت به صورت خانوادگی اداره می‌شود، امید داریم که بتوانیم به ترویج این فرهنگ کمک کنیم.

دیگر سخنران این همایش محمد عبدی‌ها مشاور کمیسیون آموزش جامعه صنعت کفش بود. وی در سخنان خود به جایگاه کسب و کارهای خانوادگی در دنیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که فرهنگ سازی در این زمینه به توسعه و قدرتمندتر شدن این کسب و کارها در ایران بینجامد.
محمد مرتضوی دبیر کل خانه صنعت و معدن ایران و مدیرعامل شرکت آرد ستاره کردان، از دیگر سخنرانان بود. وی فراز و فرودهای کسب و کارهای خانوادگی را با روایت داستان خانوادگی خودشان بررسی کرد و در نهایت تاکید کرد که این جنس کسب و کارها در مسیری باریکی قرار دارند که به خوبی باید جایگاه شان را بدانند تا بتوانند تداوم و بعد توسعه پیدا کنند.
عزیزاله اولیای شیرازی، مدیر عامل کفش سه ستاره، مجتبی بزاززادگان مدیرعامل کفش نبرد، عرفان ترکمان بنیانگذار  اورز، کسری حسن زاده دلیر مدیرعامل چرم حسن زاده، مهدی طالقانی عضو گروه کفش نهرین و امیرحسن نفر مدیرعامل چرم پی‌گیر و داود امیر احمدی مدیر اجرایی انجمن ترویج کسب و کار خانوادگی از دیگر سخنرانان بودند .
دربخش  دیگری از این همایش سعید جابرانصاری مدیرعامل انجمن کسب و کارهای خانوادگی به شرح فعالیت و اهداف و برنامه های این انجمن پرداختند که در  نهایت نیز حاضران با تبادل تجربیات و طرح پرسش همایش را ادامه دادند.

دربخش پایانی این همایش از  کسب وکارهای خانوادگی حمید وثوقیان، محمد تقی عرب، حامد کاشانی فر، محمد اولیایی، حسین ستوده ، مهدی سعیدی نژاد، علی موحدی، محمدعلی طالقانی ازنسل چهارم ومحمد چرمچی و کسری حسن زاده از نسل پنجم کسب وکارهای خانوادگی تجلیل به عمل آمد.

 

سایت جامعه صنعت کفش ایران:
www.assomes.ir

واتساپ جامعه صنعت کفش ایران

https://chat.whatsapp.com/EzPXYupDPMPLPv81ZbzOTK

اینستاگرام جامعه صنعت کفش ایران

http://instagram.com/assomes.ir

کانال رسمی تلگرام جامعه صنعت کفش ایران
https://t.me/assomes

 

 

468 ad

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.