کبری آجربندیان – “علیرضا مصیّبی” مدیر بخش پاپیا، حضور در نمایشگاه های داخلی از جمله امپکس را فرصتی برای تقویت ارتباطات درون نهادی برشمرد و افزود: این نمایشگاه ها، بازدهی بسیار خوب برای شرکت کنندگان به همراه دارد.
به گزارش مجله صنعت کفش – شرکت پاپیا طب در دو بخش طبی ( تولید انواع کفه های طبی، کفش و صندل ها و اکسسوری های مربوط به پزشکی) و معمولی ( کفه های معمولی) فعالیت می کند.
مصیبی ضمن تشریح فعالیت شرکت پاپیا طب، حضور در تمام نمایشگاههای توانبخشی، کیف و کفش و …را فرصتی مغتنم خواند و ادامه داد: ما در این فضا هم با تولیدکنندگان مواد اولیه آشنایی بیشتری پیدا می کنیم و هم با واردکنندگان و سازندگان تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز ارتباط برقرار می کنیم که در مجموع به رشد تولیداتمان کمک می کند.
به گفته مدیر پاپیا، تولیدکنندگان مواد اولیه در داخل کشور اگر چه توفیقات خوبی به دست آوردهاند اما هنوز هم در برخی موارد به لحاظ کیفی قابل رقابت با نمونه های خارجی خود نیستند. به اعتقاد وی شاید این موضوع به عدم همراهی مسئولین و تحقق شعارهای سال های اخیر باشد که تولید را کانون توجه قرار داده است.
وی تصریح کرد: در کشوری همچون ترکیه، همه ارگان های دولتی در خدمت تولید و تولیدکننده هستند ولی در کشور ما به رغم تمام شعارهایی که تولید را نشانه رفته و بر رفع موانع آن تأکید کرده، هنوز هم مشکل اصلی سازمان های دولتی هستند که در مسیری خلاف شعارها، حرکت می کنند.
مصیبی اظهار داشت: ما سیلیکون های اسپانیایی استفاده می کنیم که نمونه داخلی نداردند اما در PU که بخشی از آن را از داخل تهیه می کنیم، هنوز کیفیت مواد ایتالیایی را ندارند و این جای تأسف دارد .
وی در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه نیز نقدهایی داشت و گفت: به نظرم ساعت برگزاری نمایشگاه مناسب نبود. اگر ساعت 11 صبح تا 18 و یا 14 تا 21 برنامه ریزی می شد، استقبال هم بیشتر می شد. با این همه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، استقبال خوبی از نمایشگاه داشتیم.
دیدگاه خود را بنویسید