کبری آجربندیان – “مجتبی قصری” مدیر فروش “کفش نسیم سحر”، به وجهی متمایز از امپکس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه حتی فرصت یادگیری از رقبا را برای ما ایجاد می کند.
به گزارش مجله صنعت کفش- قصری ضمن ابراز تأسف به دلیل بروز پاندومی کرونا و دوری بالاجبار از عرصه نمایشگاه، خاطر نشان ساخت: یکی از وجوه قابل تأمل و البته قابل تقدیر امپکس، خلق فرصت های نوین برای یادگیری از یکدیگر و نیز شناسایی نیازهای جدید مشتریان است.
وی افزود: بسیاری از مشریان آگاهی کافی از تولیدات ما را ندارند و امپکس این فرصت را به آن ها می دهد و در عین حال ما را نیز از نیازهای آن ها باخبر می کند. یعنی ما در این نمایشگاه نه تنها بازاریابی کرده و مشتریان جدید را شناسایی می کنیم بلکه خود را در معرض نقد و قضاوت هم قرار می دهیم تا بتوانیم باشناسایی نیازهای به روز مشتریان و مخاطبان خود، رویکرد های آینده را نیز تبیین و سیاست گذاری ها را بر اساس نیازهای بازار تنطیم کنیم.
مدیر فروش کفش نسیم سحر، از واحدهای کوچک تولیدی نیز دعوت کرد در نمایشگاه های داخلی شرکت کنند.
قصری تأکید کرد: حضور در این نمایشگاه، به ایجاد انگیزه در بین تولیدکنندگان کمک می کند و در عین حال بستر مناسبی برای موفقیت های آینده به شمار می رود.
وی گفت: امپکس، نقطه عطف بازاریابی و هدفگذاری های موثر است.