فهرست ناوبری برگه ها
فهرست ناوبری دسته ها
چاپ این مطلب

مصرف کنندگان می خواهند کفش حداقل چهار سال دوام داشته باشد

سازمان صنعت کفش فرانسه نتایج مطالعه نگرش مصرف کننده خود را در سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته است.

به گزارش بخش بین الملل پایگاه خبری صنعت  کفش (اسومس)، مانند سال های گذشته، متخصصان تحقیقات بازار را برای انجام مصاحبه با ۵۰۰۰ مصرف کننده در نقاط مختلف اروپا در طول مارس ۲۰۲۴ به کار گرفت. تمرکز مصاحبه های امسال بررسی پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات پایداری برندهای کفش بود.

یافته هایی که FFC برجسته کرده است شامل اماری است که نشان می دهد اکثر مصرف کنندگان اروپایی از مدت زمان کفش های خود راضی هستند.

در این گزارش امده است که پاسخ دهندگان فرانسوی بیشترین تقاضا را داشتند و گفتند که یک جفت کفش رسمی باید چهار سال دوام داشته باشد تا از مدت زمان استفاده از محصول راضی باشند. برای کفش های ورزشی، این مدت سه سال است.

نتیجه گیری دیگر این بود که مصرف کنندگان اروپایی هنوز بیش از حد نگران این نیستند که مارک های کفش چقدر اطلاعات را در مورد ابتکارات پایداری یا حتی جایی که کفش در آنجا تولید می شود، با انها به اشتراک گذاشته اند. FFC گفت که تنها ۱۰ درصد از شرکت کنندگان فرانسوی در این مطالعه این عوامل را در تصمیم گیری های خرید خود ذکر کرده اند.

FFC گفت که انتظار دارد این رقم افزایش یابد زیرا ابتکاراتی مانند قانون ضد زباله ۲۰۲۳ (AGEC) اگاهی از انچه که عامل ” Made in” نامیده می شود، افزایش می یابد.

مطالعه ۲۰۲۴ همچنین به FFC گزارش کرد که تقاضا برای تعمیر کفش، کرایه کفش یا خرید کفش دست دوم رو به  افزایش است. این تحقیق نشان داد که تنها ۴۰ درصد از مصرف کنندگان اروپایی اصرار دارند که هر کفشی که خریداری می کنند باید جدید باشد.

468 ad

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.