« فهرست مطالب »
سخن اول • فاطمه امیر احمدی 3 «اعتماد» حلقه مفقوده برندینگ
سخن دوم • علی لشکری 6 روایت نو از یک قصه کهنه (آیند ه نگری صنعت کفش در 1404)
گزارش • کبری آجربندیان 8 چشم انداز صنعت کفش ایران در تقاطع پراکندگی نمایشگاهها
یادداشت • مریم چهاربالش 11 بلوغ تشکل ها، بلوغ صنعت، بلوغ ایران
گفتوگو • مریم چهاربالش 12 «نوآوری» رمز عبور کسب وکارها از بحران
مقاله • دکتر کریم مظلومی14 تحول دیجیتال در صنعت کفش چرم ایران
مقاله • ترجمه : ماندانا ناصر 16 طرح بلند پروازانه نایکی پرقدرت به بازار برمیگردد
مقاله • محمود زند کریمی 18 فرآیند تولید کفش (بخش اول: کفاشی)
مقاله • مریم سمسارها 20 آزمون های فیزیکی چرم پستایی (قسمت پایانی)
اینفوگرافیک • علیرضا کشاورزی 24 واردات مواد اولیه صنعت کفش
گزارش • حمید اسلامی راد 26 تاکید بر حفظ توان تولیدی کشور در فضای روانی اسنپ بک
گزارش • حمید اسلامی راد 29 کاهش نقدینگی زیر سایه رکود تورمی و کاهش تقاضا
تنظیم • مینا رئیسی 31 مهمترین خبرهای روز صنعت کفش ایران و جهان
یادداشت • جواد شعبان زاده 32 اکنون زمان عمل است
یادداشت • محسن سلیمانی 33 نمایشگاه فیمکس؛ جایی که دانش، تکنولوژی و بازار کفش به هم میرسند
یادداشت • محمد تقی عقلایی 35 آموزش تخصصی؛ حلقه گمشده در مسیر توسعه صنعت کفش
Reporter: Kobra Ajorbandian Translator: Maryam Chahrbalesh • What Does the Shoe Industry Expect From the Isfahan Shoes Fair