* چو ایران نباشد، تن من مباد. *

مجله شماره 320 – مهر ماه 1404

« فهرست مطالب »

 

سخن اول    فاطمه امیر احمدی 3 «اعتماد» حلقه مفقوده برندینگ

سخن دوم  علی لشکری 6  روایت نو از یک قصه کهنه (آیند ه نگری صنعت کفش در 1404)

گزارش    کبری آجربندیان 8 چشم انداز صنعت کفش ایران در تقاطع پراکندگی نمایشگاه‌ها

یادداشت  مریم چهاربالش 11 بلوغ تشکل ها، بلوغ صنعت، بلوغ ایران

گفت‌وگو  مریم چهاربالش 12 «نوآوری» رمز عبور کسب وکارها از بحران

مقاله  دکتر کریم مظلومی14 تحول دیجیتال در صنعت کفش چرم ایران

مقاله  ترجمه : ماندانا ناصر 16 طرح بلند پروازانه نایکی پرقدرت به بازار برمی‌گردد

مقاله  محمود زند کریمی 18 فرآیند تولید کفش (بخش اول: کفاشی)

مقاله  مریم سمسارها 20 آزمون های فیزیکی چرم پستایی (قسمت پایانی)

اینفوگرافیک  علیرضا کشاورزی 24 واردات مواد اولیه صنعت کفش

گزارش  حمید اسلامی راد 26 تاکید بر حفظ توان تولیدی کشور در فضای روانی اسنپ بک

گزارش  حمید اسلامی راد 29 کاهش نقدینگی زیر سایه رکود تورمی و کاهش تقاضا

تنظیم مینا رئیسی 31 مهم‌ترین خبرهای روز صنعت کفش ایران و جهان

یادداشت جواد شعبان زاده 32 اکنون زمان عمل است

یادداشت محسن سلیمانی 33 نمایشگاه فیمکس؛ جایی که دانش، تکنولوژی و بازار کفش به هم می‌رسند

یادداشت محمد تقی عقلایی 35 آموزش تخصصی؛ حلقه گمشده در مسیر توسعه صنعت کفش

Reporter: Kobra Ajorbandian  Translator: Maryam Chahrbalesh What Does the Shoe Industry Expect From the Isfahan Shoes Fair

به دنیای حرفه‌ای صنعت کفش خوش آمدید

خوش حالیم که این جا هستید ما در مسیر رشد و تحول زنجیره ارزش مان که شامل چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته آن است، نیازمندهمراهی متخصصینی چون شما هستیم. با درج اطلاعات خود بخشی از این مسیر باشید.