* چو ایران نباشد، تن من مباد. *

مجله شماره 289 – بهمن ماه 1401

                « فهرست مطالب »

سخن اول    فاطمه امیراحمدی 3 نمایشگاه قم، امیدهای زیادی به آن بسته شده است

سخن دوم    علی لشکری 8 وقایع اتفاقیه آذر و دی ماه ۱۴۰۱

گفت‌وگو    مریم چهاربالش 10 بازآفرینی برند ها برای بقا ، گفتگو با دکتر شاهین فاطمی موسس برند درسا

مقاله   محسن زمانی 14 بررسی فعالیت برندهای جهانی مد و فشن در جام جهانی فوتبال 2022

گزارش   کبری آجربندیان 16 تلفیق صنعت و دانشگاه اختیاری نیست، الزامی است

تحلیل آماری    پگاه کعبه، کمیسیون آمار و مطالعات راهبردی 20 آمار تورم کفش در سال های اخیر

گفت‌وگو    تحریریه 28 از کفش ملی تا صندل اوکاباشی ادامه میراث خانواده ایروانی در جورجیای آمریکا

گزارش   تحریریه 31 نقش انجمن دارندگان نشان های تجاری ایران درتوسعه ،گفتگو با پیمان بهمنی

گزارش   مریم چهاربالش 34 نقطه های عطف امپکس یازدهم

Traslator • Maryam Chahrbalesh Article How rebranding promotes brands position in challenging markets

به دنیای حرفه‌ای صنعت کفش خوش آمدید

خوش حالیم که این جا هستید ما در مسیر رشد و تحول زنجیره ارزش مان که شامل چرم، کفش، کیف و صنایع وابسته آن است، نیازمندهمراهی متخصصینی چون شما هستیم. با درج اطلاعات خود بخشی از این مسیر باشید.