« فهرست مطالب »
سخن اول • فاطمه امیراحمدی 3 عبور از بازار سنتی
سخن دوم • علی لشکری 5 دولت سیزدهم و برنامه توسعه زنجیره پوشاک و کفش کشور
گزارش • بهناز ملکی7 تاثیر پاندمی کرونا برمدرسه بازار، راهکارها وآسیب ها
گزارش • کبری آجربندیان 10 از داشتههایمان دفاع کنیم و راهی نو بیابیم
مقاله • نازنین بزرگی زاده 13 مولفه های زیبایی شناسی در طراحی پایپوش و ارتباط آنها با خرید محصول
مقاله • دکتر امیرشهاب شاهمیری 14 نقش فناوری اطلاعات در پیشرفت صنعت کفش ایران (قسمت اول)
تحلیل آماری • پگاه کعبه ،کمیسیون آمار و مطالعات راهبردی 16 متوسط هزینه های کفش مصرفی در طی سال های 1392 – 1399
گزارش • حمید اسلامی راد 17 طرح و پیگیری مشکلات حوزه های تولید، بازرگانی و تأمین مواد اولیه
گزارش • محمود زندکریمی22 مهم ترین مکاتبات جامعه صنعت کفش ایران در شهریور ماه 1400
گفت و گو • بهناز ملکی 24 توسعه عضویت در تشکل ها
مقاله • مترجم : ماندانا ناصر 26 صنعت کفش در کشور خورشید تابان
مقاله • مترجم : امیرحسین غروی 28 قالب ها و کفی های سه بعدی
مقاله • مترجم : مریم سمسارها 30 تولید سیستم جدید زیره کفش
- Mozzafar Alikhani Article Development of membership in organizations