تلاش برای برگزاری کیفی نمایشگاه اصفهان همراه با چالشهای پساجنگ
“برگزاری نمایشگاه کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته پس از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، کمی سختتر از سالهای گذشته بود، در جلسهای که با تولیدکنندگان کفش اصفهان در محل اتحادیه کفاشان اصفهان داشتیم بر اساس رای حاضران و خرد جمعی تصمیم به برگزاری نمایشگاه گرفته شد.”
به گزارش پایگاه خبری اسومس، حسین معلمی مجری نمایشگاه کیف، کفش و صنایع وابسته اصفهان با بیان این مطلب در گفتوگو با خبرنگار ما گفت: “با توجه به وضعیت افزایشی قیمت دلار، نبود مواد اولیه، رکود بازار و مشکلاتی که تولیدکنندگان داشتند، چالشهایی در برگزاری نمایشگاه پیش رو داشتیم اما خدا را شکر توانستیم بر چالشها فائق بیاییم به گونهای که نمایشگاه خوبی با حضور برندهای خوب صنعت کفش پیش رو خواهیم داشت.”
او افزود: “۵۰ برند خوب و مطرح صنعت کفش از شهرهای اصفهان، اسلامشهر، تبریز، تهران، مشهد، همدان و هیدج در میان شرکتکنندگان در نمایشگاه اصفهان هستند که غرفههای خود را در ۴۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی دایر کردهاند.”
به گفته معلمی، ۹۶ درصد شرکتکنندگان تولیدکنندگان کفش، ۴ درصد تولیدکنندگان چرم و ۲ درصد تولیدکننده کیف هستند.
او با اشاره به تبلیغات میدانی و رسانهای بهویژه در رسانههای مجازی گفت: “همچون سال گذشته سفیران تبلیغاتی خود را شهربه شهر در سراسر ایران فرستادیم و بنکداران و خردهفروشان کفش را به دیدار از نمایشگاه دعوت کردیم و به دیدارکنندگان از نمایشگاه خدمات هتلینگ در طول نمایشگاه ارائه خواهیم کرد.”
مجری نمایشگاه کفش اصفهان افزود: “یک اتفاق خوب نمایشگاه امسال، سفر دو نفر از اعضای هیاتمدیره اتحادیه کفاشان اصفهان به عراق بود که در شهرهای بزرگ عراق و همچنین اربیل و سلیمانیه حضور یافتند و علاوه بر تبلیغات محیطی، از تجار و فروشندگان کفش عراق برای دیدار از نمایشگاه دعوت کردند. همچنین دو سفیر افغان داشتیم که تجار افغان را به نمایشگاه دعوت کردند.
امیدواریم نمایشگاه امسال، خوب برگزار شود و بتواند رونقی به بازار کفش ایران بدهد و رکود موجود را به حرکت تبدیل بکند.”
او تصریح کرد: “اگرچه تعداد غرفهها کمتر از سال گذشته است اما تلاش کردهایم نمایشگاهی تخصصی و با کیفیت از ۱۷ تا ۲۰ مهر برگزار کنیم. نمایشگاه در مدت برگزاری هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای دیدارکنندگان است.”