فهرست ناوبری برگه ها
فهرست ناوبری دسته ها

اخبار آموزشی

چاپ این مطلب

باشگاه مشتریان وفادار چه مزیت‏‏‌هایی دارد؟

ارسال شده توسط در تاریخ فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: مهدی نیکوئی بیشتر مدیران برند امروزی، فضای زیادی برای بهبود نرخ بازگشت مشتریان خود مشاهده می‌کنند؛ به‏‏‌ویژه که نسل جدید مشتریان موسوم به نسل زِد (متولدین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰) به اندازه نسل‏‏‌های قبلی مشتریان وفادار نیستند. در این میان، جذب مشتریان جدید نیز دشوارتر از پیش شده و به این دلیل، بهترین...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

حذف خرده استرس از گفت‏‏‌وگوهای بحث‏‏‌برانگیز

ارسال شده توسط در تاریخ فروردین ۱۸, ۱۴۰۳ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: منا اختیاری  در شماره قبل به هفتمین دسته از خرده‌استرس‌‌‌ها (گفت‌‌‌وگوهای بحث‌برانگیز) پرداختیم و با تاثیرات اولیه و ثانویه مخرب آن آشنا شدیم. حالا به راهکارهای حذف خرده‌استرس‌های ناشی از گفت‌‌‌وگوهای بحث‌برانگیز می‌‌‌پردازیم. برای اینکه خرده استرس‌ها را در هر مرحله (قبل، حین و بعد)...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

چه کسی با جلسه ۸ صبح کنار می‏‏‌آید؟

ارسال شده توسط در تاریخ فروردین ۱۸, ۱۴۰۳ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: مریم رضایی  تقویم شما پر از جلسه است. کارهای هفتگی که باید تیک بخورند، گفت‌‌‌وگوهای رو در رو، جلسات قبل از جلسه اصلی و جلسات بعد از جلسه اصلی. اما یکی از این جلسه‌‌‌ها، احساسی دارد که مثل بقیه نیست: جلسه در ۸ صبح. اینکه آیا جلسه اول صبح یک کار الزامی است یا فقط می‌‌‌خواهد تعهد بیش از حد مدیریت...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

۱۵ استراتژی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان

ارسال شده توسط در تاریخ فروردین ۱۷, ۱۴۰۳ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: محمود نوری‌شمس‏‏‌آباد/ عضو انجمن مدیریت ایران جذب کارکنان مناسب، یکی از چالش‌‌‌های اصلی بخش منابع انسانی است. کارکنان ناراضی و بی‌‌‌انگیزه می‌‌‌توانند سطح بهره‌‌‌وری، اشتیاق و انرژی محل کار را کاهش دهند. سازمان‌‌‌ها و منابع انسانی می‌‌‌توانند با اجرای استراتژی‌‌‌های ایجاد...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

رئیس جدید، شغل جدید

ارسال شده توسط در تاریخ فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: منا اختیاری  سال‌ها در یک شرکت کار کرده‏‌اید و همیشه عاشق شغل‏‌تان بوده‏‌اید، اما همه چیز با ورود رئیس جدید تغییر می‌کند. دلخوری و کلافگی از اینکه باید یک بار دیگر خود را ثابت کنید، قابل درک است؛ اما بسیار مهم است که از خشم و رنجش خود عبور کنید. در این نوشتار، نویسنده استراتژی‏‌هایی را عنوان...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

۱۴ ایده برای تجلیل از کارکنان

ارسال شده توسط در تاریخ اسفند ۱۰, ۱۴۰۲ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: مرتضی ایراندوست«روز قدردانی از کارکنان» (Employee Appreciation Day) فرصت بسیار خوبی برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا به افراد خود نشان دهند که آنها ارزشمندند. با این حال، درست است که این روز یک مناسبت ویژه برای تجلیل از کارکنان است، اما شناخت و قدردانی از افرادتان باید بخشی از DNA سازمان شما باشد. این مطلب ۱۴...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

تاثیر پلتفرم‏‏‌های شبکه‏‏‌ای بر حاکمیت ملی

ارسال شده توسط در تاریخ بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: سید‌حسین علوی لنگرودی  طراحان پلتفرم‌‌‌های شبکه‌‌‌ای متکی به هوش مصنوعی، تاکنون بدون داشتن هدف کاملا مشخص و بلندمدتی در ارتباط با ابداع این پلتفرم‌‌‌ها و عمدتا با هدف حل مشکلات و چالش‌‌‌هایی خاص اقدام به طراحی و ساخت آنها کرده‌‌‌اند. اپراتورهای پلتفرم‌‌‌های شبکه‌‌‌ای...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

عوامل جذب‏‌کننده و بازدارنده انگیزه را کشف کنید

ارسال شده توسط در تاریخ بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم: مریم مرادخانی  اولین شغلی که پیدا کردید را به یاد دارید؟ چند سالتان بود؟ احساسی که در ماه‏‌های اول اشتغال داشتید را یادتان هست؟ احتمالا کلی ذوق و انگیزه داشتید. آیا هنوز هم ذوق دارید یا انگیزه خود را از دست داده‏‌اید؟ همه ما در مقاطع مختلف زندگی شخصی و حرفه‏‌ای، بی‏‌انگیزگی را تجربه...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

پنج روش برای مدیریت غیبت کارکنان

ارسال شده توسط در تاریخ بهمن ۱۰, ۱۴۰۲ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

مترجم‌: مرتضی ایراندوست  به نقل از دنیای اقتصاد غیبت کارکنان بخشی طبیعی از زندگی کاری آنها محسوب می‌شود. حتی زمانی که افراد در سلامت هستند، غیبت آنها به این معنی است که می‌توانند برای بازیابی خود و استراحت کردن مرخصی بگیرند. اما این غیبت‏‏‌های مکرر و غیرموجه است که می‌تواند مشکل‌ساز شود. نیکول...

ادامه مطلب
چاپ این مطلب

اعتمادسازی فقط وظیفه مدیران نیست

ارسال شده توسط در تاریخ بهمن ۲, ۱۴۰۲ در اخبار, اخبار آموزشی | ۰ دیدگاه

نویسنده: Ron Friedmanمترجم: مریم مرادخانیاگر شما هم مانند رهبران سازمانی خبره باشید، حتما در سال‏‏‌های اخیر درباره ارزش اعتماد چیزهای زیادی شنیده‏‏‌اید. کارکنانی که به سازمان خود اعتماد دارند، مشارکت، خلاقیت و بازدهی بیشتری از خود نشان می‌دهند. برعکس، آنهایی که اعتماد ندارند، استرس بیشتری تجربه...

ادامه مطلب